Skicka uppföljningsmeddelanden till dina kunder
Bokningssystemet kan automatiskt skicka uppföljningsmeddelanden till dina kunder efter deras bokning
Vill du veta vad dina kunder tycker om din verksamhet?
Då kan du skicka ut ett uppföljningsmeddelande till dina kunder, det vill säga ett meddelande som skickas ut en önskad tid efter deras bokning. I meddelandet kan man till exempel be om en betygsättning, hur de upplevde besöket eller vad de tycker om din verksamhet.
Du kan lägga till enkäter för kunder att fylla i eller länka till t.ex. Trustpilot eller Reco. Detta är ett smidigt sätt att få omdömen från kunderna och eventuella förbättringar du behöver arbeta med. Du ökar också möjligheterna att bli synbar på Google när du får högre betyg på omdömessajter.
Tillsammans med omdömen på BokaMeras site är detta ett fantastiskt redskap.
Du kan också lägga till ett meddelande som skickas iväg efter önskad tid att det är dags för kunden att boka en ny tid. Läs mer här om hur du kan skicka påminnelser till dina kunder.