Vill du ha någon att luta dig mot?

Vi på BokaMera vet att det finns många trådar att hålla i för att få ett företag att fungera optimalt. BokaMera vill hjälpa er som företagare / förening att bli bokningsbara online. Vi vill ge er den bästa starten och erbjuder därför högkvalitativ support till våra kunder.

Våra kunder kan alltid nå vår support via chatten vardagar kl. 08.00 - 17.00. Som kund har du extra support när ni loggat in på ert konto och även via mail och telefon. Vi hjälper dig och svarar på dina frågor och funderingar. Vår support är mycket uppskattad och vi finns här för att stötta dig.

Vi erbjuder er en driftsäker och flexibel lösning där vi hanterar backup och du slipper bekymra dig över säkerhet och backup.

Läs mer här om vår säkerhet och GDPR-hantering av era kunders information.

Support på plats online hos BokaMera

Önskar ni prioriterad support?

Med prioriterad support finns vi där för dig när du behöver oss. Önskar ni tex extra support för administration av ert konto och bokningar finns speciella supportavtal vi kan sätta upp för just ditt företag. Hör av er till oss för priser (priser varierar beroende på ert företags storlek och antal kunder ni har). Ni kan även nå vår support via telefon.

Oss kan du alltid räkna med, vi hjälper dig hela vägen!

Prioriterad kundsupport hos BokaMera bokningssystem

Behöver ni hjälp att komma igång med bokningssystemet?

Inga problem, det löser vi! Vi på BokaMera vill att ni ska kunna komma igång snabbt och lätt. Därför rekommenderar vi att ni bokar in en timmes möte med oss i supporten när ni har satt upp ert konto hos oss. Då hjälper vi er att sätta upp bokningssystemet och visar funktionerna som passar just ditt företag. Boka din tid här!

Trustpilot BokaMera bokningstjänster
Kontakta supporten på BokaMera