BokaMera

Vill du ha någon att luta dig mot?

Vi på BokaMera vet att det finns många trådar att hålla i för att få ett företag att fungera optimalt. BokaMera vill hjälpa er som företagare / förening att bli bokningsbara online. Vi vill ge er den bästa starten och erbjuder därför högkvalitativ support till våra kunder.

Våra kunder kan alltid nå vår support via chatten och mejl, vardagar kl. 08.30 - 16.30. Väljer du att teckna licensen Pro eller Enterprise ingår support över telefon.

Supportavtal i våra olika licenser:

Gratis: Användarmanualer och hjälpvideor.

Start: Support på chatt och mejl.

Smart: Support på chatt och mejl.

Pro: Support på telefon, chatt och mejl.

Enterprise: Support på telefon, chatt och mejl.

Om support önskas i gratisversionen behöver ni uppgradera till en betallicens. Det går bra att boka in ett konsultmöte här annars hänvisar vi till våra användarmanualer och hjälpvideor.

Vi hjälper dig och svarar på dina frågor och funderingar. Vår support är mycket uppskattad och vi finns här för att stötta dig!

Vi erbjuder er en driftsäker och flexibel lösning där vi hanterar backup och du slipper bekymra dig över säkerhet och backup.

Läs mer här om vår säkerhet och GDPR-hantering av era kunders information.

Support på plats online hos BokaMera

Behöver ni hjälp att komma igång med bokningssystemet?

Inga problem, det löser vi! Vi på BokaMera vill att ni ska kunna komma igång snabbt och lätt. Därför rekommenderar vi att ni bokar in en timmes möte med oss i supporten när ni har satt upp ert konto hos oss. Då hjälper vi er att sätta upp bokningssystemet och visar funktionerna som passar just ditt företag. Boka din tid här!

Trustpilot BokaMera bokningstjänster
Kontakta supporten på BokaMera